JÓGA

A stressz és az ülőéletmódból fakadó panaszok kompenzálására az egyik legnagyobb módszer a jóga. Végtelenül egyszerű, gyakorlatias, ezért gyakorlatias embereknek való, akik jobb egészségre, harmóniára törekszenek. Jóga segít a jó szokások gyakorlásában, azok megerősítésében, egy példaszerű életmód vezetésében. Mint az önmegfigyelés tudománya egészségmegőrzéssel, az életerővel, a test és a szellem uralásával foglalkozik. Jóga gyakorlása belső nyugalmat hoz az ellentmondásos, szétszórt tudatnak. Nemcsak a testtel, izmokkal, csontokkal foglalkozik, hanem mentálisan erősít, türelemre, kitartásra, állhatatosságra, belső erők mozgosítására nevel. Jógának három alappillére van: légzőgyakorlatok (Pranayama), ülésmódok, pozíciók (Asana) és kezdetben ellazulási technikák, relaxáció (Meditáció).

Jóga óra felépítése (90 perc)

  • ráhangolódás, légzőgyakorlatok (pl. hasi légzés)
  • fokozatosság elvére épülő ászanák (álló-, ülő ászanák, törzscsavarások, fordított testhelyzetek)
  • lazítás, savasana, Om mantra zengetése

 

 

 

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>