Ai chi

Ai chi foglalkozásokat szerdánként 9.30-10.00-ig  Hévízen, Dr. Schulhof Vilmos sétány 1. sz alatt, a Hotel Spa Hévíz vendégeinek tartok. Külsősként 2.000.- Ft napijegy megvásárlásával részt lehet venni az órákon. Érd.: 30-477-3466

Bevezetés az Ai Chi-ba

Az Ai Chi teljes testet erősítő és lazító vízi mozgásforma, mely a keleti és nyugati filozófiát kapcsolja össze, és egyesíti a mentális, fizikai és spirituális energiákat. Kombinálja a Tai-chi-t a Shiatsuval és a Watsuval, és a gyakorlásához vállig érő víz szükséges. Mély és lassú légzés, a karok, lábak és test széles mozdulatai jellemzik. Egyszerű légzésből indul, majd bevonja a felső testet, a törzset, az alsó testet és végül az egész testet a mozgásba. A Tai-chi a vízben légzéssel összekötött, pihentető, stressz oldó gyakorlatai. Ezek a mozdulatok átmozgatják az ízületeket, lazítják a feszültség tárolására hajlamos izmokat, a gerinc melletti, mély hátizmokat, a váll-és lapocka izmait, de jó hatással vannak a keringési rendszerre és az idegrendszerre is. Segíti a teljes ellazulást.

Az Ai-Chit arra teremtették, hogy a légzéssel és meridián nyújtásokkal kombinálva hasznosítsuk a víz lágy, de mégis erőteljes fejlesztő hatását. Ez a hatékony program, ami a helyes formációkon és testhelyzeten keresztül növeli az oxigén és kalóriaégetést, miközben rehabilitálja és erősíti a testet. Tökéletes relaxációs technika, a nagyon stresszes egyéneknek, és ideális a nagyobb mozgékonyság és mobilitás megteremtésére, valamint esésprevenciónak is.

Jun Konno az Ai Chi megteremtője Japán egyik legsikeresebb úszó és fitnesz konzultánsa, a japán Aqua Dynamics Institute elnöke. Az alábbi linkre kattintva Jun Konno bemutatja az Ai chi-t.

https://www.youtube.com/watch?v=Wje4Y4E1CXA&t=337s

 

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>